گیله مرد

گیله مرد

Music v:12 Music v:12 Music v:12 Music v:12

آخرین مطالب ارسالی

گیله مرد

از دوران خوب کودکی با گیله مرد گفتم و از بزرگ شدن و دنیای بزرگسالی نالیدم.

گیله مرد آهی کشید و گفت :  بزرگ شدنی که به بزرگ شدن منجر شده باشه بد نیست .

الان که به حرفش فکر میکنم می بینم راست میگفت ...

بله قصه ی پرغصه ما از جایی شروع میشه که فقط سن مون بالاتر رفته باشه

ولی ما یکجایی همون پایین مونده باشیم ...



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت21:59---29 خرداد 1393
چه زیبا!!ممنون امیرمحمد جون
پاسخ:خواهش می کنم


m
ساعت15:06---29 خرداد 1393
زیبا بود



چرا دیگه به من سرنمیزنی!!!!؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام آبجی مهناز ببخشد الان میام


mahtab
ساعت10:51---29 خرداد 1393
در هنگام سختی، خدا همان جایی بود که فکرش را هم نمی‌کردم ...
در مقابل چشمانم...
فقط اشک‌ها امان دیدن نمی‌داد...


بیاییم خوب ببینیم...

اشک دیگر کافی ست.
پاسخ:ممنون آبجی خیلی زیباا بود ممنون از حضورت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:
امیرمحمد چهار شنبه 28 خرداد 1393 ادامه مطلب